КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 044 39 49 104

Контакт-центр044 39 49 104

01.03.2018 / 12:26

Дотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів у 2017 році

ТОВ "Київоблгаз Збут" публікує звіт про дотримання мінімальних стандартів якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу та сум виплачених компенсацій за недотримання цих стандартів та вимог

Впродовж 2017 року постачання природного газу споживачам Київської області здійснювалось відповідно до вимог чинного законодавства та умов договорів. ТОВ "Київоблгаз Збут" дотримується мінімальних стандартів якості обслуговування споживачів при наданні послуг постачання природного газу і на виконання Постанови НКРЕКП від 21.09.2017 р. №1156 оприлюднює інформацію за звітний період.