КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 044 39 49 104

Контакт-центр044 39 49 104

14.12.2017 / 09:52

За рік кількість клієнтів «Київоблгаз Збуту» зросла на 15 тисяч

З початку року у ТОВ «Київоблгаз Збут» додалось понад 15 тисяч нових клієнтів – споживачів природного газу Київщини. На сьогодні послугами компанії користуються понад 844 тисячі споживачів.

Переважна більшість клієнтів ТОВ «Київоблгаз Збут» - це населення, тобто споживачі, які використовують природний газ для побутових потреб. Обслуговування цієї категорії споживачів є найбільш затратним та трудомістким, адже вимагає від компанії організації щоденного прийому клієнтів та опрацювання звернень, виготовлення та доставки рахунків, забезпечення роботи Контакт-центру, інших інформаційно-консультаційних та платіжних сервісів тощо.
 
Складність роботи із значною кількістю побутових споживачів пов’язана із нерегулярними розрахунками та боргами за газ. Станом на початок грудня борг споживачів перед «Київоблгаз Збутом» перевищує 1,2 млрд гривень. Ще одна проблема – значна кількість пільговиків та субсидіантів, за яких сплачує держава в формі клірингових бюджетних розрахунків, які неможливо використовувати для фінансування господарських витрат компанії.
 
«Незважаючи на фінансові перешкоди, наша компанія створила для своїх споживачів такі зручні сервіси як Контакт-центр та Особистий кабінет. По суті, ми з нашими клієнтами були першопрохідцями, які протестували ці сервіси, а потім, зібравши всі зауваження та побажання споживачів, поділились досвідом з іншими газопостачальними компаніями України», - сказав директор «Київоблгаз Збуту» Денис Смоляков.
 
Нові клієнти компанії з’являються переважно в наближених до столиці районах Київської області, де інтенсивно проводиться забудова та газифікація нових будинків. Мешканці цих районів частіше за інших користуються онлайн-сервісами компанії. Для прикладу: 60% зареєстрованих клієнтів в Особистому кабінеті – це жителі Києво-Святошинського, Броварського, Бориспільського та Вишгородського районів, які заощаджують свій час, отримуючи електронні консультації та проводячи онлайн платежі.